luni, 14 decembrie 2009

Continuare la comunicarea lingvistica combinat cu “ detasarea de planul terestru"

Am inteles ca ar trebui sa scriu saptamanal cate un articol, da , deci ce ati cititi mai sus e un interesant “ articol” . Sa fiti siguri ca le scriu cam de la inceput si le mai copiez din cand in cand ,sa dau impresia de activitate .
Am cautat astazi pe google ( marturisesc ca e a n-spea oara) despre prietenii sincere , caut, caut, tot caut un grup de oameni care sa iti poate fi la nevoie aproape, compatibili, etc, etc. Am gasit prietenia omului cu delfinul. Am gasit talismane de vanzare pentru a-i umple de prieteni pe cei din zodiile cocos bou si bivol. ( la reducere, evident).Bine, am mai gasit si masaju’ tailandez.
Decurand sm citit o carte de Osho( am gasit-o gratis). Mi-a placut . Parca nici nu mai am nevoie de prietni . Acum oscilez, intre a-mi pierde bruma de creier care ma mai slava la nevoie si in a ma abandona detasarii .

Deci dilema , a disparea pentru a aparea , sau a aparea , dar doar pentru a parea.

Da, am scris si povestea 2, anume “Continuare la comunicarea lingvistica combinat cu “ detasarea de planul terestru”.


Acum va puneti intrebari( in ce ma priveste , bineinteles).
Pentru cine isi pune intrebarea corecta : Da, am scris povestea 2 ca sa vedeti cat sunt de isteata , cum m-ar atrage pe mine notiunea de detasare , aparent prosteasca , dar … eu as vedea dincolo ... si chiar as face ceva aparent prostesc … dar cu finalizare surprinzator de smechera.

Va dati seama ca daca m-as detasa atasa aparea disparea ca Rambo nu v-as intreba pe voi …Nu? …Nu? Sau ati sperat ca pe voi va intreb? Sau ati crezut ca chiar pot ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu