luni, 14 decembrie 2009

Prostita si jecmanita , aproape pungarita... sa zicem ...

In urma cu cateva zile am fost atrasa de un anunt ce continea in el ideea de joc ( tradus in sinea mea ca socializare), combinat cu ceva ezoteric ( tradus in sinea mea profound ) a se citi fara zambete partea a doua a cuvantului “profund “… si intelesesem ca ar fi ceva interactiv, de bun simt , fara participarea ego ului … deci un mare spil.
Ma fardez cum pot , ascund suncile cum pot , ma parfumez cat pot si o intind .
Ajung , sunt bine primita , domnu’ care tine workshopu’ nu e cu nasu’ pe sus. Iau loc . Asptept cu nerabdare, tocmai imi pusesem plomba din fata fara de care mi s-ar fi vazut gaura foarte urat. Gaura dentara ! scarbelor!. Dupa care sed comod. Domnu’ incepe . Avea o poza pe mess in care parea de o greutate normala , dar se vedea acum ca fusese prelucrata pe calculator sau il prinsesera intr-o zi mai buna . Era foarte slab, initial m-am gandit ca ar fi, inseamna, un adept al hranei vii …dar pe masura ce il ascultam am inceput sa cred ca era subnutrit si-atat. A inceput sa vorbeasca initial pe un ton normal,dupa care s-a intamplat ca treptat ,treptat sa isi piarda vocea …i se subtia , i se infunda, i se voala nefiresc . In ce consta cursul : avea in mana o carte din care citea … erau niste fraze pe care le stia si el si le stiam si eu de acum 10 -15 ani cand bateam carciumile si gaseam grupuri , sigur , de varsta mea , cu iz de mari pretentii culturale … asa faceam si noi , citeam cate ceva si dupa aia ne intalneam si recitam din memorie… erau filosofii de cartier … erau chestii pe care le fumeaza toti studentii …se pare generatie dupa generatie … Interesant a fost ca acest domn, dupa ce a terminat, a intrebat “ mai sunt intrebari “ , “ doriti explicatii ?” . Sigur ca am injurat in sinea mea ca m-am tarat pana in locul ala …si am mai si platit ceva, putin, e adevarat , ca sa intru.
Dar am intrevazut cu ocazia asta o metoda inedita de a face un banut cat de mic … evident, mereu ar fi alti cursanti , de fiecare data , la fiecare curs ,sau poate ar fi si niste fani ?
Si dupa aceasta socoteala , nu l-am invidiat …

2 comentarii:

  1. cam aceeasi schema o observ si la carti, reclama / recenzii bune si pe urma suta de pagini pline de banalitati

    RăspundețiȘtergere
  2. Se intampla, important e sa nu pui la suflet caci ai alte lucruri mai bune de facut sau gandit. Banii.. vin altii..

    RăspundețiȘtergere